سبد خرید

تست السان

آیین دادرسی مدنی دکتر مصطفی السان

چقدر با کتاب تست آیین دادرسی مدنی دکتر مصطفی السان آشنا هستی؟

Table of Contents

با انتخاب درست منابع آزمون وکالت، قهرمان اول داستان وکالت باش!

احتمالاً شما هم یکی از 80 هزار شرکت‌کنندۀ سالانۀ آزمون وکالت هستید، آزمونی جذاب و نفس‌گیر که درنهایت، نه‌ لزوماً افراد پُرتلاش، بلکه افرادی که باهوش‌تر هستند و دقت بیشتری به خرج می‌دهند، می‌توانند یکی از قهرمانان فصل اول سری داستان‌های وکالت باشند!

بهتر است کمی بیشتر در این باره حرف بزنیم. یکی از جاهایی که می‌توانید هوش، دقت و وفق دادن خود با شرایط آزمونی را به‌خوبی نشان دهید، انتخاب منابع است. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که پاسخ دادن به یک سؤال بیشتر در آیین دادرسی مدنی با ضریب سه، به تنهایی می تواند کارنامه شما را تغییر اساسی دهد.

در این مقاله دربارۀ یکی از جذاب‌ترین منابع آزمون وکالت با شما صحبت می‌کنیم. کتابی که خیلی زود جای خودش را بین کتاب‌های آزمون باز کرده و با استقبال زیاد داوطلبان آزمون‌های حقوقی مواجه شده است.

یادتان است که چند خط قبل گفتیم هر تست آیین دادرسی مدنی چقدر مهم است؟

موفقیت در تست السان

با حرفه ای ها، مسیر را زودتر طی کنید.

در هر مسیری اگر با آدم‌های حرفه‌ای و باتجربه آن حوزه همراه شوید، قطعاً خیلی سریع‌تر و با خیال راحت به مقصد می‌رسید، دکتر مصطفی السان از این دسته افراد است.

بررسی رزومه دکتر نشان می‌دهد که نویسنده کتاب امروز ما در سال 1386 به‌عنوان دانشجوی نمونه کشور انتخاب شده و البته در سال‌های 1385 و 1386 به‌عنوان دانشجوی رتبه اول و نمونه، بهشت حقوقی‌های ایران، یعنی دانشگاه شهید بهشتی برگزیده شده است!

دکتر السان سال‌ها است که به‌عنوان یکی از اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده حقوق این دانشکده مشغول به تدریس هستند و قابل ذکر است که بر نحوه طراحی و سبک سؤالات آزمون‌های حقوقی اشراف کامل دارند!

آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری!

این عنوان، بهترین عنوانی است که می‌توان دربارۀ کتاب تست آیین دادرسی مدنی دوراندیشان به کار برد، چرا که در این کتاب تلاش شده تا هیچ‌کدام از نواقص موجود در سایر کتاب‌های بازار مشاهده نشود!

به‌عنوان مثال، این کتاب یک پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی دارد، که در این پاسخ‌نامه نظریۀ ملاک در آزمون‌های حقوقی در آن پاسخ‌نامه اعمال شده است. در ضمن، فقط تست‌های منتخب سال‌های گذشته بررسی نشده و با ایجاد تست‌های تألیفی متعدد در تلاش بوده تا شما را با نگاه طراح آشنا کند!

دکتر مصطفی السان

پاسخ‌نامه نگویید، بگویید درس‌نامه!

دکتر السان با سابقۀ سال‌ها تدریس و آشنایی با نحوه یادگیری داوطلبان آزمون‌های حقوقی در کتاب تست السان خود، تلاش کرده‌اند تا با ارائۀ پاسخنامه‌ای مفصل مطالب را به‌خوبی برای خوانندگان کتاب تفهیم کنند. در همین راستا هم در این کتاب، نویسنده از مثال‌های بسیار زیادی بهره برده تا یادگیری برای شما آسان‌تر باشد.

قوانین خاص را، 100 بزنید!

در کتاب تست السان 845 صفحه‌ای با توجه به رویۀ طراحی سؤالات در سال‌های اخیر که قوانین خاص به‌طور جدی جای خود را در آزمون باز کرده‌اند، در صفحات بسیاری با بررسی تک‌تک قوانین خاص آزمونی به تعداد زیادی از تست‌های قوانین خاص اختصاص داده شده است.

به‌عنوان مثال از صفحه 315 تا 388 ما شاهد اختصاص 73 صفحه به سؤالات قوانین خاص، همچون اجرای احکام مدنی، امور حسبی، قوانین خاص وکالت و قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی هستیم.

پس در یک جمع‌بندی کلی، این کتاب که اکثر رتبه‌های تک‌رقمی آزمون‌های حقوقی از آن به‌عنوان بهترین کتاب تست آیین دادرسی مدنی یاد کرده‌اند، می‌تواند به‌عنوان یک مجموعۀ بی‌نظیر برای تست‌زنی، تست‌خوانی و البته نکته‌برداری از پاسخ‌نامه در کنار کتاب کمک حافظه آیین دادرسی مدنی دکتر فلاح خاریکی، شما را به درصد فوق‌العاده‌ای از نکات آیین دادرسی مدنی برساند.

آیین دادرسی مدنی دکتر مصطفی السان

جمع بندی

این کتاب به شما کمک می کند تا:

  1. با نمونه سوالات سال های گذشته بیشتر آشنا شوید.
  2. از نگاه طراحان سوالات آگاه شده و از دید آنها می توانید سوالات را بررسی کنید.
  3. مهمترین نکات قوانین خاص را یاد می گیرید.
  4. به خوبی با نکته برداری از پاسخ نامه فوق العاده ی این کتاب، بر نکات آزمونی آیین دادرسی مدنی مسلط می شوید.
  5. از نظریه ملاک در آزمون های حقوقی آگاه می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

در حال بارگذاری ...