سبد خرید

0 out of 5

کتاب اثبات و دلیل اثبات – (قواعد عمومی اثبات، اقرار و سند) – جلد 1

۱۱۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر ناصر کاتوزیان سال چاپ: 1400 کتاب اثبات و دلیل اثبات - (قواعد عمومی اثبات، اقرار و سند) - جلد 1، در نظام دادرسی حقوقی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است؛ زیرا رسیدگی به دعاوی و تعیین تکلیف نسبت به آن‌ها، مبتنی بر ادله‌ای است که متداعیین ارائه می‌نمایند.
مقایسه
0 out of 5

کتاب بایسته‌های حقوق اساسی

۷۵,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر سید ابوالفضل قاضی (شریعت پناهی) سال چاپ: 1400 کتاب بایسته‌های حقوق اساسی را میتوان به عنوان منبعی کاملا مناسب به عنوان منبع مطالعاتی این دروس و متناسب با سرفصل های مصوب و در حجمی معقول در نظر گرفت.
مقایسه
0 out of 5

کتاب جرم شناسی

۲۲,۰۰۰ تومان
موُلف: ژرژ پیکا سال چاپ: 1399 مترجم: علی حسین نجفی ابرندآبادی کتاب جرم شناسی از اين جهت مناسب به نظر آمد که نويسنده، تحولات کيفري، به ويژه از اواخر سده نوزدهم را نيز از نظر گذرانده و آخرين نظريه‌هاي جامعه‌شناختي و جرم‌شناختي پيرامون بزه، بزهکار، بزهکاري و بزه ديده را که حاصل مطالعات تجربي و علمي ديگران است براي آگاهي...
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق اداری – (مباحث حقوق اداری 2 و 1) – جلد 1

۸۵,۰۰۰ تومان
موُلفان:  دکتر محمد امامی و دکتر کورش استوار سنگری سال چاپ: 1400 حقوق اداری - (مباحث حقوق اداری 2 و 1) - جلد 1 شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی است و به مجموعه قواعد حقوقی گفته می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق اداری – جلد2

۲۲,۰۰۰ تومان
موُلفان: دکتر محمد امامی و دکتر کورش استوار سنگری سال چاپ: 1396 کتاب حقوق اداری - جلد2 شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی است و به مجموعه قواعد حقوقی گفته می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران – (اصول و مبانی کلی نظام) – جلد 1

۱۲۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر سید محمد هاشمی سال چاپ: 1400 کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران - (اصول و مبانی کلی نظام) - جلد 1 که در دو جلد منتشر شده است حقوق اساسی شامل نظریات و اندیشه های حقوق اساسی و قانون اساسی در ایران به تفصیل مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار گرفته است. این کتاب همواره به عنوان...
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران – (حاکمیت و نهادهای سیاسی) – جلد 2

۱۷۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر سید محمدی هاشمی سال چاپ: 1400 در کتاب حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران - (حاکمیت و نهادهای سیاسی) - جلد 2 حقوق اساسی شامل نظریات و اندیشه های حقوق اساسی و قانون اساسی در ایران به تفصیل مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار گرفته است. این کتاب همواره به عنوان کتابی جهت مرجع و منبعی مفصل برای...
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق اساسی و ساختارهای سیاسی

۶۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر سید محمده هاشمی سال چاپ: 1399 نگارنده کتاب حقوق اساسی و ساختارهای سیاسی به تفصیل و با دقت در پی تعریف و بازشناسی حقوق اساسی و ساختارهای سیاسی برآمده است و در این زمینه کتابی کامل و مفید به جامعه حقوقی و دانشگاهی عرضه نموده است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق بانکی

۴۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر محمد سلطانی سال چاپ: 1398 در کتاب حقوق بانکی به روابط پولی و مالی بانکها و نقش آنها در جامعه می پردازد. در این کتاب به طور تخصصی این شاخه از علم حقوق اقتصادی مورد تحلیل و تشریح قرار گرفته است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق بین الملل خصوصی – جلد 2

۱۲۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر محمود سلجوقی سال چاپ: 1400 موضوع کتاب حقوق بین الملل خصوصی - جلد 2 بررسی و شناخت شیوه‌ی تعارض قوانین یعنی یکی از دو شیوه حل و فصل اختلافات و دعاوی تابع حقوق بین‌الملل خصوصی در دادگاه‌ها است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق بین‌الملل خصوصی – (جلد 1)

۸۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر محمود سلجوقی سال چاپ: 1400 کتاب حقوق بین‌الملل خصوصی - (جلد 1) به خوبی سرفصل های مصوب ضروری برای دو درس پیش گفته را شامل می شود و از بهترین منابع این درس می باشد که اساتید زیادی مطالعه این کتاب را برای فهم مطالب سرفصل های مصوب پیشنهاد می کنند.
مقایسه
0 out of 5

کتاب حقوق بین‌الملل‌خصوصی

۷۰,۰۰۰ تومان
موُلف: دکتر نجادعلی الماسی سال چاپ: 1400 کتاب حقوق بین‌الملل‌خصوصی علم مطالعه قواعد حقوقی حاکم بر روابط اشخاص حقوق خصوصی در پهنه بین‌المللی می‌پردازد.
مقایسه
در حال بارگذاری ...