سبد خرید

0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (آیین دادرسی مدنی)

۱۷۰,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 کتاب وکلای جوان بدانند - (آیین دادرسی مدنی)که وکلای دادگستری باید تسلط بر قانون آیین دادرسی مدنی را وجهه همت خویش قرار دهند.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (آیین‌دادرسی‌کیفری)

۹۵,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 وکلای جوان بدانند - (آیین‌دادرسی‌کیفری) شامل هشت جلد است، جلد نخست آن مربوط به پیشه وکالت و جلد پنجم آن در خصوص میزان محاسبه حق الوکاله ، تمبر مالیاتی و سهم صندوق حمایت و سهم صندوق تعاون است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (امورحسبی)

۱۰۵,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 کتاب وکلای جوان بدانند - (امورحسبی)، پاسخ به پرسش های اختبار درس امور حسبی در این کتاب به وکلای جوان و کارآموزان محترم عرضه می گردد.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (حقوق ثبت)

۱۳۰,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 به نظر مولف کتاب وکلای جوان بدانند - (حقوق ثبت) ثبات را باید از وجوه و اوصاف مهم حق دانست. زمانی که حق مورد تزلزل واقع می شود دعوا بین دو یا چند نفر آغاز می گردد.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (حقوق جزا)

۱۱۵,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 کتاب وکلای جوان بدانند - (حقوق جزا) چندین ساله یک وکیل دادگستری است که به امر وکالت اهتمام تام داشته و در پی انتقال تجریبات خود به علاقه مندان این حرفه بوده است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند – (حقوق مدنی)

۱۸۰,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 کتاب وکلای جوان بدانند - (حقوق مدنی) شامل نه جلد است، جلد نخست آن مربوط به پیشه وکالت و جلد پنجم آن در خصوص میزان محاسبه حق الوکاله ، تمبر مالیاتی و سهم صندوق حمایت و سهم صندوق تعاون است.
مقایسه
0 out of 5

کتاب وکلای جوان بدانند (پیشه وکالت) – جلد 1

۹۰,۰۰۰ تومان
موُلف: ابراهیم اسماعیلی هریسی سال چاپ: 1400 کتاب وکلای جوان بدانند (پیشه وکالت) - جلد 1، در خصوص موضوع خود بسیار نکته سنج و باریک بین است و سعی نویسنده بر آن بوده که در این راه هیچ نکته مفیدی را از قلم نیندازد و ظاهراً نیز در این کار موفق بوده است.
مقایسه
در حال بارگذاری ...